Az Ön által vásárolt modelltől függően 14–22 óra szükséges a fogkefe teljes feltöltéséhez, és ez 5–12 napi fogmosást tesz lehetővé (amennyiben naponta kétszer, 2 percig mos fogat). Ha a töltést illetően Ön nem ezt tapasztalta, van néhány dolog, amit kipróbálhat.
Elsőként ellenőrizze, hogy a használt hálózati aljzat megfelelően működik-e! Ha például az aljzatot a fürdőszobaszekrényhez rögzítették, előfordulhat, hogy a szekrényvilágítást fel kell kapcsolni ahhoz, hogy a konnektor áram alá kerüljön.
Ügyeljen arra, hogy a fogkefét ne egy fémfelületen töltse! A fém ugyanis befolyásolhatja a töltési folyamatot.
Vitality és PRO 500 fogkefék esetében (amelyeknél az alsó részen található címkén ‘Típus: 3709’ van feltüntetve) olykor nehéz lehet megállapítani, mikor vannak megfelelően kikapcsolva. Ha bekapcsolt állapotban csatlakoznak a töltőhöz, akkor pedig nem fognak megfelelően feltöltődni. A legjobb a fogkefét körülbelül 30 percre a töltőre helyezni, majd ezután megpróbálni bekapcsolni. Ha bekapcsol, remek, mert akkor a töltés idején ki volt kapcsolva. Ha azonban nem kapcsol be, az azt jelentheti, hogy a töltés alatt is üzemelt.
Gondoskodjon arról, hogy a fogkefét a használati útmutatóban feltüntetett teljes időtartamban tölti! Vitality és PRO 500 fogkeféink esetében ez 16 óra. A Genius termékcsalád fogkeféinél (amelyeknél a markolat alsó részén található címkén ‘Típus: 3765’ van feltüntetve) a töltés időtartama 14 óra. Minden más Oral-B fogkefét 22 órán át kell tölteni!
Az Oral-B Vitality és PRO 500 modellek kivételével valamennyi fogkefénk töltésjelző fénnyel rendelkezik. A töltésjelző fény a töltés teljes ideje alatt felvillanással jelez. Azonban ne feledje, hogy a teljesen lemerült fogkefék esetében a villogás akár csak 15 perc elteltével indul el. Amikor a töltés befejeződött, a villogás megszűnik.
Ha a felsorolt tippek egyike sem segít, és a termék továbbra sem éri el a teljes működési időt, Ön érvényesítheti az Oral-B fogkeféjére vonatkozó kétéves gyártói garanciát. Ehhez lépjen az online szerviz menüponthoz! Itt meg tudja adni az adatait és a fogkefe jellemzőit, hogy fogkeféjét javításra előjegyeztesse. Ön kapni fog egy ingyenes és előre megcímzett fuvarlevelet, valamint egy küldeményazonosító számot, amellyel nyomon követheti a szervizelést. Ne feledje, hogy a javíttatáshoz szüksége lesz az eredeti számla másolatára!
Ha a fogkefét több mint két éve vásárolta, a garancia érvényét vesztette. Szervizeink egyike azonban így is segíthet Önnek. Az Egyesült Államokban található szervizek közül úgy találhatja meg a lakóhelyéhez legközelebbit, ha követi ezt a linket. Az első legördülő menüben válassza ki az „Oral-B elektromos fogkefék” lehetőséget, majd válassza ki a megyét az utolsó legördülő menüből! Ezután megjelennek az Önhöz legközelebb működő szakszerviz elérhetőségei. A fogkefe beküldése előtt javasolt a szervizt először telefonon vagy e-mailben megkeresni, hogy részletes tájékoztatást nyújthassanak a szervizeléssel kapcsolatban.
Amennyiben továbbra is segítségre van szüksége, forduljon hozzánk e-mailben a weboldalon keresztül, vagy hívjon minket az 1-800-566-7252 telefonszámon.